wtorek, 19 marca 2013

D.I.Y. ćwiekowanie

Post na szybko i tym samym nadrobienie wspomnianych braków;)
Dziś przy okazji mniejszych zakupów, podczas naprawdę paskudnej pogody (deszczowej;/ ) wpadło mi w ręce kilka rodzai ćwieków, kwadratowe, okrągłe, gwiazdki,  stożki itp, itd. jedne z nich wykorzystałam godzinę temu odświeżając troszkę poważnie już  znoszona  bluzkę z  H&Mu, wręcz wiekową ;P ale jakoś cenie sobie wygodę jaka mi daję i bardzo ja lubię dlatego jeszcze się jej nie pozbędę, myślę że te kilka ćwieków fajnie wygląda.;) 


...........

A co Wy myślicie o powtórnym życiu starszych  rzeczy? O ćwiekach.?:) 

........

Dobranoc, Sasskia ;) 

101 komentarzy:

  1. super od razu bluzeczka wygląda lepiej :)
    ja przerabiałam kurteczkę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad szarą ramoneską z zeszłego roku też się zastanawiam ;P

      Usuń
  2. ja użyłam już parę razy ćwieków podczas przerabiania rzeczy córki, i bardzo lubię to robić:) a twoja bluzka zyskała jak by nowe życie:) pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jakaś manie do wszystkich swoich życzy doczepiam ćwieki trzeba przyznać ze bluzka wyglda genialnie z nimi

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu lepiej! Cudowny blog ,obserwuję :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna bluzeczka wyszła z takiej zwykłej;)
    prosto a jaki efekt!
    zapraszam do mnie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem absolutnie za powtórnym życiu ciuszków, świetny efekt końcowy:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie też mam zamiar brac sie za przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :D Nowa kolekcja H&M powraca, dzięki Tobie!! :***

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem jak najbardziej za :)
    ostatnio też doczepiałam ćwieki do jednej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, kocham wszystko co ma ćwieki :D
    Muszę właśnie uzupełnić braki i poprzerabiać kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo je lubię ;) moze juz nie są takie modne ale nadal można stworzyć nimi fajny efekt ;)

      Usuń
  11. Super! :) Czasem drobny szczegół potrafi kompletnie odmienić rzecz :) Ja już dawno miałam się zaopatrzyć w ćwieki ale jakoś mi tak schodzi... :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobnie w lato przerobiłam swój biały t-shirt tylko troszkę innymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladnie prezentuje sie efekt koncowy ;))

    http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne, że tak! Przerabiając jakikolwiek ciuch dajemu mu drugie życie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę sobie wg zamówić ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł!
    bluzka wygląda teraz świetnie!
    chyba sama muszę zaopatrzyć się w te ćwieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. niby proste i łatwe DIY a jakie efektowne : )


    http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uważam ,ze odświeżanie starych ciuchów to świetny pomysł;) Bluzka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem jak najbardziej na tak, jeśli chodzi o odnowę starych rzeczy. Bluzeczka prezentuje się bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł i fajna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie :))))

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS NA Facebooku

    OdpowiedzUsuń
  22. Cute blog :) Hoping you can visit mine, let me know if you want to follow each other?

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super to wyszło :) musze zakupić takie ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie wyszło !!! Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ćwieki nadają takiej elegancji, myślę, że warto ozdabiać nimi ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super pomysl z tymi cwiekami :) Ja mam teraz fazke mega na cwieki hehe :)
    ZAPRASZAM do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I love ćwieki :PP.Efekt jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak najbardziej jestem za wszelkimi przeróbkami. Można tchnąć nowe życie w stary ciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne D.I.Y :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ćwieki, świetny pomysł :)
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. prosty, łatwy i przyjemny tutorial ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. wyszla niezle, fajny pomysl :)


    Zapraszamy na naszego bloga & konkurs!<3

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny pomysł!!!!!!!
    yobserwuję:) i licze na to samo :)
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super! The perfect way to turn a simple, boring tee in a fashion statement!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna, też sobie zrobię taką. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładna koszulka :) Ja ćwiekami ozdobiłam kurtkę :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyszła :) Też lubię ćwiekować :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że to świetny pomysł;) Bluzka wygląda jak nowa!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. dzięki za komentarz ;) ćwieki lubię w biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  40. Od razu lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super bloog, na seriooo :D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Skomentuj :*

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne niebanalne i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna przerobka :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. love white <3 and spikes <3
    xxxx LOVE LOVE LOVE <3 have a great weekend, love!

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak! ja jestem za odnawianiem starych rzeczy i za ćwiekami, mimo że jest ich teraz pełno i jest przesyt, mi się nadal podobają :)

    Zapraszam do siebie, może spodoba Ci się mój blog, byłoby bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja kiedyś próbowałam zaaplikować ćwieki na spodniach, które na lewej nogawce się wytarły. niestety wyszło jak wyszło... ale najbardziej szkoda mi spodni z pull&bear, gdyż trochę na nie wydałam.

    obserwujemy Cię!
    www.anjamon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. it looks amazing!! great DIY!
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ćwieki tego sezonu już wyszły z mody, ale takie zawsze będą mi się podobały! :)
    Ładna wyszła bluzka:)

    zapraszam do mnie, obserwuję + liczę na rewanż!:)

    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Trafiłaś idealnie w mój gust: biel plus złote stożki! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Super pomysł z tymi ćwiekami :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bluzeczka wygląda bardzo fajnie- ze zwykłego t-shirtu można wyczarować niewielkim nakładem coś naprawdę fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo ciekawie ;-)

    u mnie nowy post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. dobrze, że tylko tyle tych ćwieków dałaś, ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  54. idealnie wyszlo! ja tez musze pokombinowac:D

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie wygląda :) Lubię wszelkie ciuchowe przeróbki :D

    OdpowiedzUsuń
  56. dziękuję bardzo za odwiedziny! ;)
    obserwuję i pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też zamierzam tak właśnie przyozdobić bluzeczkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny pomysł, a bluzka na pewno świetnie wygląda :) Zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. fajny pomysł , ogole fajny blog i jaka jesteś zgrabna!

    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  60. ćwieki to świetny pomysł na drugie życie ulubionych ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. takie niby nic a daje niesamowity efekt! fajnie Ci to wyszło :) zupełnie inna bluzka!

    + zapraszam do mnie na konkurs! do wygrania zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  62. rewelacyjny efekt! tez przerabiam w ten sposób wiele rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie wyszło koszulka wygląda dużo lepiej:) też lubię tak czasem pokombinować z rzeczami:)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetna zabawa z tymi ćwiekami :)

    pozdrawiam,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  65. świetnie przerobione :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Pomysł rewelacyjny! Szkoda, że ja mam dwie lewe rączki do takich rzeczy ale u innych podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Zastanawiałam się kiedyś nad kupnem ćwieków do ozdobienia kołnierzyków, ale Twój pomysł na bluzkę jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ostatnio też chcialam ozdobic kolniezyk ale nie mam fajnych cwiekow akurat ;)

      Usuń
  68. Wpadłaś na fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. niedużym kosztem dodając pare ćwieków można odmienić ubranie, super:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. ♥