czwartek, 7 marca 2013

"przerwa techniczna "

Od kilku dobrych dni mój komputer niechętnie ze mną współpracował ;( no i stało się najgorsze;( PADŁ !:( 
Oczywiscie całkowitego kontaktu z blogiem nie straciałam bo czytam wasze posty i komentuje je na tablecie.
Mam nadzieje  że juz dzisiaj bedzie po wszystkim i wstawię nowy post... bo do soboty bedzie cieżko wyyrzymać lub dluzej ;( ale przynajmniej materiały na kolejne notki się mnożą i zaraz po powrocie do zdrowia tej maszyny  znajdą się tutaj, szkoda jednak ze nie na bieżąco, ale cóż... siła wyższa...
Żeby było ciekawiej wszystkich wokół coś opętało i z nikim nie można się dogadać ;/ 
Przynajmniej pogoda dopisuje ;) +13 °  to chyba dobry czas na spacer...
A jak Wam mija ten tydzień??? 

pozdrawiam Was cieplutko;* 
Mam nadzieje ze szybko tutaj wrócę.

21 komentarzy:

  1. Życzę żeby udało Ci się szybko usunąć tą awarię :)
    no pogoda nam dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dzisiaj padał deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj komputer tez lubi przymulic. A co do pogody- niestety teraz juz zimniej :<

    OdpowiedzUsuń
  4. oby szybko udało się wszystko naprawić ! U mnie już dziś tylko kilka stopni na plus było i zapowiadają mrozy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też taka pogoda ;) Czekam na notkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. cięzko, a mam nadzieję, że udało się naprawić komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aby udało ci się usunąć tą awarię...;) W Warszawie pada śnieg...;<

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie masz wyjścia, musisz wrócić, bo pogoda za oknem zdecydowanie nie zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na nowego posciaka!

    ps: uroczego masz kota! uwielbiam go i ci go zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde świetny blog
    śliczne zdjęcia zapraszam do siebie
    Obserwujemy ?
    http://brunetka-fashion-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog *.*
    zapraszam do mnie :D
    + obserwuje !
    http://bellabetty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że szybko do ans wrócisz . :))
    Obserwuję + zapraszam do mnie . :**
    http://galetasdulces.blogspot.com/
    Świetny blog .^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój komputer kiedyś się zepsuł... Potem przez następne KILKA lat działał tylko przewrócony do góry nogami :D Wszyscy się dziwili xD

    ♥ opisałam nowy sen na blogu http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/ mam nadzieję, że zajrzysz ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przynajmniej przybędzie Ci więcej pomysłów na ciekawe posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety komputer nadal w rozsypce :( moze w tym tygodniu go odzyskam. MOŻE Trzymajcie kciuki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. ♥