niedziela, 3 maja 2015

Mleczny Manicure

SEMILAC 

Cześć! Dziś czas na pastele :) Kolor 032 Biscuit mam w swojej małej kolekcji od samego początku,
 był pierwszym kolorem, który pojawił się na hybrydowej liście i nie zastanawiałam się nad nim długo:) 
 ale jeszcze nigdy nie miałam zrobionych paznokci w całości tym kolorem.
Przyszedł nareszcie jego moment na moich paznokciach i zakochałam się w tym odcieniu pastelowego,
 mlecznego różu! Jest piękny-świeży i elegancki. Idealnie wpasuje się w ślubny manicure.
Mam nadzieje, że spodoba się Wam moja propozycja:) 

Na paznokciach oprócz koloru 032 Biscuit , znalazł się równiez odcień 051 French Beige Milk,
oczywiście Top i Baza Semilac oraz biały i złoty brokat.


Hybrydy SEMILAC znajdziecie tutaj:

Diamond Cosmetics Poland

fanpage TUTAJ
sklep semilac.pl


9 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie <3 Bardzo mi się podobają :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne subtelne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie post!
    a pazurki jak zwykle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pastelowy kolorek, a i wzór naprawdę ciekawy, chociaż delikatny :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zazwyczaj goszczą takie pastelowe/mleczne kolorki. Śliczne pazurki!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra pomysł na pazurki!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. ♥