czwartek, 28 stycznia 2016

Mój pierwszy manicure 3D

Hybrydy Semilac


Witajcie! Dzisiaj przychodzę z całkowitą nowością u mnie, a mianowicie paznokciami 3D.
Przyznam szczerze, że moją pierwszą myślą było bardzo popularne ostatnio na instagramie i nie tylko
zdobienie w postaci białej muszelki na jednym lub kilu paznokciach.
Wygląda to niesamowicie ale w przed dzień wykonywania paznokci dostałam ten cudowny biały
 kubeczek (Pepco) z wypukłymi wzorami, które mnie urzekły:)
Chcąc stworzyć coś na wzór tego prezentu powstał taki właśnie manicure.

Koniecznie dajcie znać co o tym sądzicie-bo jest to u mnie pierwsze tego typu zdobienie
( na pewno nie ostatnie )
Kolejnym razem (może) powalczę z popularną muszelką :) 

Lakiery, które użyłam to:
Semilac 130 Sleeping Beauty (niestety bardzo przekłamany na zdjęciach:(
 w rzeczywistości to neonowo-pastelowy pomarańcz )
Semilac 032 Biscuit 
Semilac 001 Strong White 



INSTAGRAM


8 komentarzy:

  1. Łał, a ile warstw musialas nałożyc na te wypukle elementy żeby uzyskac taki efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jedną warstwę ;) ale hybrydy zmieszanej z akrylem ;)

      Usuń
  2. Wyglada fenomenalnie :) wyszlo Ci swietnie, az ciezko uwierzyc, ze to Twoj 1. :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę oderwać wzroku, genialne są te pazurki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. ♥