piątek, 11 stycznia 2013

first note.


              Pomyślałam, że początek roku to idealna pora na rozpoczęcie czegoś nowego.

    Bloga założyłam już jakiś czas temu ale żaden post (jak do tej pory) nie znalazł tu miejsca, ponieważ opracowywałam jego wygląd by choć troszkę mnie odzwierciedlał.
Zakończyłam pewien rozdział w moim życiu i czas zacząć kolejny. mam nadzieje ze ten blog mi w tym pomoże, a konkretnie zmotywuje do pracy nad sobą.:) 

Mieszkam w górach, jestem 20letnią blondynką o zielonych oczach, choleryczką z charakterem ale jednocześnie wieczną marzycielką, zakochaną po mimo wszystko w tym świecie, staram się dostrzegać jego piękno i uwieczniać je, najczęściej w formie fotografii. 
Wspomniana fotografia i wizaż to moje dwie największe pasje które w przyszłości chciałabym rozwinąć w miarę możliwości, może nawet je ze sobą połączyć:) 
Po za tym interesuję się (amatorsko) modą, wystrojem wnętrz, kuchnią, zakupami.. Przyjemność sprawia mi tworzenie różnych rzeczy rękoma-rysowanie, szycie itp manualne zajęcia.  Myślę że każda z tych rzeczy znajdzie swoje miejsce na tym blogu.:) 

Blogowanie jest dla mnie absolutną nowością dlatego proszę o wyrozumiałość, jestem pewna że w niedalekiej przyszłości wszystkiego się nauczę. 
Chciałabym aby z czasem ten blog stał się miejscem do, którego będziecie chętnie wracać i czerpać z niego inspiracje :)
Czekam na opinie, komentarze oraz z pewnością pomocną konstruktywną krytykę.

kontakt: sasskias@wp.pl

Pozdrawiam Sasskia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. ♥