niedziela, 20 stycznia 2013

spacer

Dziś po raz pierwszy tej zimy poszłam z siostrami i psem na dłuższy spacer... chyba nawet wolę zimę ze śniegiem ;) 
Mieszkam na wsi, akurat w miejscu, które z każdej strony otoczone jest lasami, dlatego nie muszę szukać miejsc do spacerów gdzieś daleko bo piękne widoki mam na wyciągnięcie ręki.:) 
Baaardzo zmarzłam ale kilka zdjęć miejsc, w których jestem zakochana absolutnie o każdej porze roku udało mi się zrobić.  
Jeśli się odważę, może dodam też jakieś fot na którym jestem w kolejnym poście.




 Miłego dnia ;)

33 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. Lubię długie spacery w śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja długie spacery również, ale zdecydowanie latem lub jesienią.:)

      Usuń
    2. latem nie lubię spacerów, o wiele bardziej wolę położyć się na kocu na trawie i leniuchować :) jesienią mogą być o ile nie ma deszczu ;)

      Usuń
    3. co do leniuchowania no kocu się zgodzę..:) a spacery latem-u mnie zwykle wieczorkiem.:)

      Usuń
  2. piękne widoki masz na spacerach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak z tym się zgodzę.:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Chyba dodam kilka zdj tego miejsca jesienią żebyście zobaczyly jakie wtedy jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great pics and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zima, ale zdecydowanie tęsknię za latem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. te bym chciała ja pokochać ale nie potrafię niestety oddać jej całego serca.:)

      Usuń
  8. Zdjęcia sa cudowne, jasne ze zima ze śniegiem lepsza niz bez.. a na pewno piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedziny ;) śliczne fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nmzc.:) warto więc odwiedzam.:) pzdr.:)

      Usuń
  10. jak tam pieknie :) cudowna zima na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie pozytywne komentarze.:)

      Usuń
  11. Jakie piękne widoki! Cudowne zdjęcia, ładnie je wykonalas, bardzo mi się podobaja :) Dodaj jakieś swoje zdjęcie, nie wstydź się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj no nie najlepsze bo aparat taki sobie..;/ ale myślę że coś tam widać.:)

      Usuń
  12. też mieszkam na wsi i jest tu pełno lasów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. ♥