poniedziałek, 30 marca 2015

Góralska Inspiracja

Manicure Hybrydowy 
SEMILAC 


Ostatnio na fanpage'u Diamond Cosmetics pojawił się konkurs na manicure wielkanocny, 
galeria codziennie zapełnia się zdjęciami prześlicznie zdobionych paznokci wielkanocnymi i wiosennymi 
motywami:) również miałam zamiar wykonać takie zdobienie, jednak zabierając się w niedziele za 
manicure miałam pustkę w głowie.
Święta Wielkanocne kojarzą mi się z kurczakami, zajączkami, barankami itp ale również z pisankami 
zdobionymi regionalnymi wzorami, a że ja pochodzę z gór na moich paznokciach wylądował motyw 
inspirowany góralską chustą:) 
Nie jestem pewna czy takie paznokcie wpisują się w Konkurs Wielkanocny Diamond Cosmetics
 ale spróbować warto:) 

Tak prezentują się paznokcie z góralskim wzorem wykonane w całości hybrydami Semilac:) 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach co o nich sądzicie i zapraszam Was do galerii konkursowej na facebooku, może mój manicure też się tam znajdzie:):)




21 komentarzy:

  1. kwiatuszki wyszły przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki idealnie dobrałaś. Powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zestawienie <3 Idealne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, szkoda, że na wszystkich paznokciach nie ma tego wzoru, bo bosko Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze powtórzę go kiedys na wszystkich paznokciach ;) dzieki ;)

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że jak by był na wszystkich pazurkach to już nie będzie takiego efektu!!

      Usuń
  5. Naprawdę genialny wzór - tak z Wielkanocą mi się skojarzył :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty! Na wszystkich paznokciach wyglądałyby oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super! :)

    Kochana powiedz mi, jak często zmieniasz pazurki? Bo co nie wejdę są nowe! Aż miło popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne :)))
    Obserwuję <3 miło mi by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale przecudowne paznokcie! też chciałabym takie :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeeej jakie śliczne! Ja nie mam ani talentu ani cierpliwości niestety.
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. A widzisz , dawno u mnie nie byłaś hehe
    Ale boskoo to wygląda!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. ♥