poniedziałek, 16 marca 2015

Pastelowe Paznokcie Semilac

MANICURE HYBRYDOWY
KROK PO KROKU 

Tym razem czas na coś delikatniejszego, pastele to mój ulubiony motyw, dlatego będzie się tu często 
pojawiał:) 
Wiosna to idealny czas na trochę koloru po szaro burej zimie, a kolory w rozbielonych wersjach są
świetną propozycją na ożywienie naszego manicure'u. Mnóstwo takich  własnie odcieni posiada marka
 Diamond Cosmetics w hybrydach Semilac, dziś zobaczycie kilka z nich,  zapraszam na bardzo szybkie
 i proste zdobienie:)


Do manicure'u hybrydowego jest potrzebne:
 lampa UV  
base Semilac - lakier bazowy 
top Semilac- lakier nawierzchniowy nadający połysk
nail cleaner Diamond Cosmetics- płyn odtłuszczający 
waciki bezpyłowe 
pilniczek do paznokci
blok polerski (drobnoziarnisty) 
lakier/lakiery hybrydowe Semilac
dodatkowo pomogłam sobie przy wzorach drobnymi pędzelkami, patyczkami

KROK 1
Paznokciom nadałam pożądany kształt piłując wolny brzeg pilnikiem. Odsunęłam skórki patyczkiem,
a płytkę dokładnie zmatowiłam bloczkiem polerskim, na zmatowionej płytce hybryda będzie się dobrze 
trzymać. Na koniec przemywam starannie paznokcie wacikiem bezpyłowym nasączonym cleanerem.
KROK 2
Na przygotowaną płytkę nakładam cienką warstwą bazę hybrydową Semilac bardzo dokładnie, 
 pamiętając również  o wolnym brzegu paznokcia  i uważając, aby nie zalać skórek
Utwardzamy paznokcie w lampie (w przypadku lamp uv świetlówkowych 2 minuty).


KROK 3
Przystępuje do zdobień: paznokieć na palcu serdecznym maluje 3 razy kolorem 072 CARIBBEAN SKY 
i za każdym razem utwardzam w lampie 2 minuty.

KROK 4
Kolorem 051 FRENCH BEIGE MILK pokrywam w całości paznokcie na palcu wskazującym i
 środkowym, jedną warstwą.
Utwardzam w lampie 2 minuty.

KROK 5
Maluje odcieniem pastelowego różu 047 PINK PEACH MILK wzorek na palcu środkowym.

KROK 6
Tym samym kolorem pokrywam cały najmniejszy paznokieć i znów suszę w lampię 2 minuty (krok 5 i 6)

KROK 7
Kontynuuje zdobienie na palcu środkowym, wypełniając resztę paznokcia kolorem 023 BANANA , tym
samym lakierem pokrywam w całości kciuk.

KROK 8
Na palcu wskazującym tworzę marmurkowy wzorek za pomocą kolorów: 047 PINK PEACH MILK,
072 CARIBBEAN SKY , 009 BABY GIRL, O43 ELECTRIC PINK, 023 BANANA,
Wszystkimi kolorami robię małe kropeczki na paznokciu, następnie przeciągam je igłą w rożne strony aż
uzyskam zadowalający efekt.
 Utwardzam w lampie 2 minuty (krok 7 i 8)

KROK 10
Po ukończeniu zdobień maluje wszystkie paznokcie Topem (pamiętając znów o dokładności 
przy skórkach)

KROK 11
Na jeszcze mokre paznokcie pokryte Topem nakładam za pomocą pęsety maleńkie cyrkonie.
Utwardzam w lamnie UV 2 minuty (krok 10 i 11)

KROK 12
Ostatnim krokiem jest przemycie dyspersyjnej warstwy, która jest lepka odtłuszczaczem.
Dla pełnego efektu na skórki nakładam oliwkę.



>>>>>>Hybrydy SEMILAC znajdziecie tutaj: <<<<<<

Diamond Cosmetics Poland
fanpage TUTAJ
sklep semilac.pl


>>>śliczna bransoletka ze zdjęć pochodzi od ArtDasxh <<<
fanpage TUTAJ

15 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie, takie cukierkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada oblednie!
    Szkoda, ze ten turkus tak slabo kryje. A jak daje rade z biala baza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie nie mam jeszcze białego koloru ale mam zamiar zamówić wtedy wypróbuje, napewno bedzie swietnie wyglądał ;)

      Usuń
  3. Nie odpadają Ci diamenciki? Ja zrobiłam raz hybrydy z diamencikami i mi poodpadały za 2dni :( Na zwykłym lakierze trzymają się lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprzednie hybrydy z kryształkami (te z różyczkami) miałam ponad dwa tygodnie i zdjęłam je w nienaruszonym stanie :) te mam od niedzieli i jak dotąd idealnie się trzymają:)

      Usuń
  4. Piękne!
    Już wiem jakie odcienie muszę zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i Ty nie miałaś pomysłu? Zaskakujesz mnie za każdym razem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie nie miałam:( ale coś tam wyszło:) a ludzie podczas rozmowy chwytają mnie za dłonie i patrzą na paznokcie :D więc chyba się podobają :D

      Usuń
  6. Piękne kolory! Patrząc na Twoje paznokcie mam taką ochotę biec do sklepu po lampę i hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam!:) To mój najlepszy zakup w tym roku:):)

      Usuń
  7. kolejny raz czytasz mi w myślach :) ostatnio chodzi za mną taki marmurek pastelowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) na hybrydach niesamowicie łatwo się go robi:):)

      Usuń
  8. Coś pięknego! Już zamawiam takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. ♥